Klacht: Energiewacht doet naam eer aan Energie WACHT

op 05 februari 2020 over Energiewacht in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Ik heb jaren een ketel onderhoud bij Energie wacht. Vorig jaar werd de dienstverlening al slechter. Is de monteur niet op afgesproken dag langsgekomen. En beweerde Engeriewacht dat dit wel het geval was. Daarna is het uiteindelijk goed gekomen. Dit jaar opnieuw onderhoud aan de kete. Afspraak voor 2 januari. Op deze dag kwam de monteur niet langs. Veel gebeld met Energiewacht, afwisselende antwoorden als Hij is onderweg (waarnaar toe kon niet worden aangegeven) Of we bellen u terug (wat niet gebeurde) Nieuwe afspraak gemaakt, Exact hetzelfde verhaal. Einde dag wist de medewerker te vertellen dat er iets geks met het systeem was waardoor ik wel in de planning stond maar niet bij de ritten van de monteur. En dat er veel meer mensen over aan het bellen waren. Maar daar had ik niets aan. Nieuwe afspraak gemaakt (3e vrije dag) als eerste zodat ik er niet een hele dag voor thuis hoefde re blijven. Zelfde verhaal, niemand komt langs. er wordt niet teruggebeld. Vervolgens contact opgenomen met de webcare. Die zou me terug laten bellen. Niet gebeurd. Vervolgens met webcare van Essent (van wie Energiewacht een dochteronderneming is) contact gehad, zouden ook terug laten bellen, niet gebeurd. Deze service kost 162 euro per jaar.

De dienst leveren conform afspraak. Dit keer exact op tijd!

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Energiewacht in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Energiewacht een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Energiewacht

Heeft op 09 maart 2020 om 15:09 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Jillesdotcom