Klacht: Empathie

op 28 juli 2017 over Fa-Med B.V. in de categorie Betalingsdiensten

ik had 2 nota\’s gehad van famed 1 van 110E deze heb ik in 1 keer afbetaald De andere nota was 219E hiervoor heb ik een regeling aangevraagd en heb gelijk een betaling van 78E gedaan . Ik heb toen uitgelegd dat de andere betalingen op de 25ste van de maand zullen volgen dit omdat mijn salaris de 25ste van de maand gestort word,
dit is wat ik van famed terug kreeg!

Op 15-05-2017 is er met u een betalingsregeling afgesloten voor 3 maandelijkse termijnen van € 78,34. In de bevestiging staat vermeld, dat de eerste betaling ontvangen dient te zijn voor 09-06-2017. Deze is pas op 26-06-2017.
Tevens heeft u niet het juiste bedrag overgemaakt. Dit bedrag dient € 78,34 te zijn in plaats van € 78,00.

Wanneer het bedrag van € 78,68 niet uiterlijk 14-07-2017 ontvangen is, zal de betalingsregeling komen te vervallen en zult u een vervallen betalings regelingbrief ontvangen, waar u enkele dagen de tijd op heeft om het restant te kunnen voldoen.

medewerkers van famed dienen meer empathie te tonen voor hun medemens, Ze lijken wel op geldwolven.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Fa-Med B.V. over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Fa-Med B.V. in behandeling genomen

Bericht van Fa-Med B.V.

1 maand geleden - Naar aanleiding van uw klacht zouden wij graag telefonisch contact met u willen opnemen. Helaas is uw telefoonnummer niet bereikbaar. Graag ontvangen wij van u een ander telefoonnummer. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op. Met vriendelijke groet, Fa-med BV

Reactie van de melder van de klacht golf1234

1 maand geleden - graag via mail communiceren dan kan een ieder dit zien , en heb ik ook bewijs hoe jullie omgaan met dit soort issues!!

Reactie van de melder van de klacht golf1234

1 maand geleden - geachte hr/mevr, ik denk dat mijn klacht niet goed door gekomen is. Het gaat er bij mij om: Dat ik mijn salaris op iedere 25 ste van de maand ontvang. En jullie eisen van mij dat ik voor de 16de van iedere maand betaal!. Dat probeer ik hier uit te leggen"" dat dit niet mogelijk is mijn betalingen zullen altijd na de 25ste van iedere maand op jullie rekening gestort worden en niet eerder. Er rest nu een bedrag van 41E deze zal ook na 25 augustus gestort worden!

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fa-Med B.V. een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fa-Med B.V.

Heeft op 11 augustus 2017 om 09:56 geantwoord