Klacht: Email account geblokkeerd

op 27 juni 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Op 16 mei 2017 06.35 uur melding van Ziggo ontvangen dat email account uitgaande mail van mijn chello.nl account was geblokkeerd. Na verschillende telefoontjes opnieuw contact gehad met Ziggo op woensdag 31 mei 2017 11.35 uur. Geholpen door een coach supervisor en zij zou meehelpen het probleem op te lossen. Daarvoor moest ik wel eerst een alias account aanmaken en vervolgens zou Ziggo inkomende mail chello account tijdelijk blokkeren. Technische dienst zou aansluitend zowel inkomende als uitgaande mail chello koppelen aan de nieuwe alias account. Tot op heden is de missie niet geslaagd.

Ik ben met Ziggo ruim 500 belminuten verbonden geweest per mobiele telefoon. Ik verwacht hiervoor een vergoeding te ontvangen. Uiteraard verwacht ik van Ziggo nu zo snel mogelijk een juiste werking van mijn chello.nl account (sinds 16 mei 2017 niet meer bereikbaar).

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jackoois