Klacht: Email account door medewerker ziggo vernietigt en willen schade niet herstellen

op 27 april 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuw hoofdstuk aan het ”wij zijn een goed bedrijf” ZIGGO. nadat gisteren een geweldige medewerker van ziggo het probleem van twee maanden lang dubbele facturen wist op te lossen met het vernietigen van mijn e-mail adres en alle mails die op de server stonden. waaronder dus ook nog ongelezen belangrijke email. is 1] mij email nog steeds niet in de lucht en 2] krijg ik vandaag onomwonden van een klanten service medewerker te horen dat het repareren halen van de door hun zelf veroorzaakte fouten wel kan en dat er vast ergen in de systemen een backup is die hun eigen fout kan repareren……. MAAR DAT ZE HET NIET GAAN DOEN OMDAT HET ZE GELD KOST. gevraagd dat ze mij dit dan per email bevestigt op mijn bedrijfsmail adres kreeg ik te horen dat dat via een andere afdeling loopt… jaja. Dus ZIGGO maakt winst maar weigert eigen fouten te herstellen omdat het ze geld kost. de cursus hoe geef je je klanten het gevoel dat je een kwalitatief en betrouwbaar bedrijf bent hebben ze blijkbaar gemist.

Als mijn @home email account weer draait en alle gegevens weer zijn terug gezet.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door marcohoon