Klacht: email ?

op 21 mei 2016 over Syncasso in de categorie Incassobureaus

Ik heb vandaag 21-05-2016 een mail mogen ontvangen (2 maal) van Syncasso over een openstaande vordering van mijn zorgverzekeraar FBTO. Wat ik raar vind is dat ik op mijn account van FBTO hier niks over kan terug vinden en dat ik normaal altijd brieven mag ontvangen van Syncasso… Wat me ook erg verbaasd is dat ik deze mail op zaterdag ontvang, ik kan dus niet even bellen om te vragen hoe dit zit. Mijn vraag is dan nu ook of ik nu een nepmail heb mogen ontvangen ja of nee, en zo nee waarom wordt er opeens gemaild ipv een brief?

Ik zou graag willen weten vanuit Syncasso of het contact nu gaat via de mail of per brief, dit is super onduidelijk en ik weet nu niet waar ik aan toen ben.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Syncasso over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Syncasso in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Syncasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Syncasso

Heeft op 25 mei 2016 om 10:48 geantwoord

Syncasso heeft op 23 mei jl. telefonisch gesproken met betrokkene. Tijdens het gesprek is de bovenstaande kwestie uitvoerig met haar besproken, tevens hebben wij duidelijk aangeven op welke wijzen wij nu contact met haar kunnen opnemen vanuit Syncasso. Wij vertrouwen er op deze klacht hiermee naar behoren te hebben afgehandeld.

Alle klachten die gemeld zijn door elaineelissen