Klacht: Elvive Extraordinary Clay Spray Droogshampoo

op 18 oktober 2016 over L’Oréal in de categorie Verzorgingsprodukten

Ik heb recentelijk bij de kruidvat de nieuwe lijn voor vet haar gekocht. De shampoo, conditioner en de droogshampoo. Ik heb de droogshampoo vanmorgen gebruikt omdat ik geen tijd had om te douchen, maar het maakte mijn haar alleen maar vetter dan het al was. Ik gooide het snel in mijn tas en heb op mijn werk nog een keer mijn haar ingesprayd. Het deed helemaal niets. Daarna nog een keer, ik heb het goed laten drogen, en zelfs een beetje met mijn haar geschud, maar ik zit nu op mijn werk met vet haar en een droogshampoo die niet werkt. Zelfs de ‘simpele’ van andrelon en een duurdere van ‘aussie’ werken altijd zonder problemen. Hoe kan dit en wat wordt er aan gedaan?

Vervangend product voor de droogshampoo leveren.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar L’Oréal over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door L’Oréal in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat L’Oréal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

L’Oréal

Heeft op 17 januari 2017 om 09:59 geantwoord

Ik ga de shampoo en crèmespoeling vandaag nog naar je versturen. Je zult het pakketje met een beetje geluk morgen en anders vrijdag ontvangen. Alvast veel plezier met de producten gewenst!

Als je nog vragen hebt kun je contact opnemen met ons Informatie Centrum. Wij zijn ook telefonisch bereikbaar via telefoonnummer 023-54 99 500, tussen 09:00 – 12:30 en 13:15 – 16:30 uur. Wij helpen je graag.

Alle klachten die gemeld zijn door Lisa1991R