Klacht: Ellnet Hairspray 400 in de reclame januari 2014 gedurende de gehele reclame periode

op 14 januari 2014 over DA Drogisterij in de categorie Drogisterijen

Ik woon in Eemnes. Ik was jaren klant van Da in Amstelveen. Ik bezocht ook deze winkel tijdens de reclame tijd. Ik kon altijd profiteren van de aanbiedingen.
In Eemnes ia het zelfs zo, alsof de reclame er uit wordt gehaald. Er was geen een bus Ellnet Hairspray te koop, terwijl ze dagelijks er voor nog in het vak stonden. in de reclame periode werd ook het vak niet bijgevuld.

Ik verwacht van een goede winkel dat deze ruim voorzien is van de spullen die met korting worden aangeboden.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DA Drogisterij over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DA Drogisterij in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DA Drogisterij een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DA Drogisterij

Heeft op 16 januari 2014 om 11:40 geantwoord

Op 16 januari gebeld met de consument. Haar opmerkingen worden besproken met de winkel.

Heeft op 20 januari 2014 om 21:52 geantwoord

Er was geen oplossing voor mijn probleem met de DA te Eemnes. Er was zelfs geen excuus. Sluit dit programma maar af als
NIET OP TE LOSSEN

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van DA Drogisterij beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Nickey