Klacht: ellendige bezorging.

op 23 mei 2016 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Naar bij Greetz een ballontje met kaartje besteld te hebben,zou hij door Dynalogic dezelfde dag bezorgd worden.Ja in de avond om half 10 bij Rijnstate ziekenhuis,niet bezorgd de geadresseerde was niet aanwezig?Een operatie patient staat niet bij de deur omdat hij misschien een pakketje zou kunnen ontvangen.Gebeld en de beloofte na de pinksteren jaja zal het opnieuw worden afgeleverd,resultaat geen adress,weer gebeld ook naar Greetz had tenslotte 7,95 extra voor koerier betaald,derde keer zij koerier winkel geslote notabene een ziekenhuis.Gebeld heel verhaal door beveiliging tegenhouden enzovoorst.Met de beveiling gebeld niets bekend.Uiteindelijk maar op thuis adress bezorgd,DUS NOOIT MEER EEN PAKKETJE VIA DYNALOGIC,laten bezorgen ronduit schandalijk.

Naar thuis adress gestuurd.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Bericht van Dynalogic

1 jaar geleden - Geachte mevrouw Hofman, Allereerst onze excuses voor het ongemak! Ik kan heel goed begrijpen dat dit een heel vervelende situatie is geweest. Kunt u mij het ordernummer van uw bestelling per e-mail sturen naar wecare@dynalogic.eu. Dan kan ik de order erbij zoeken en nakijken wat er allemaal is misgelopen. Alvast bedankt! Met vriendelijke groeten, Sharon Dynalogic WeCare

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 02 januari 2017 om 10:15 geantwoord

Geachte mevrouw Hofman,

Wij hebben na ons bericht spijtig genoeg niets meer van u mogen vernemen, wij gaan er dan ook van uit dat de klacht afgehandeld is.

Dynalogic WeCare Team.

Alle klachten die gemeld zijn door gangpad