Klacht: Ellende

op 11 juli 2017 over OTTO in de categorie Online Warenhuizen

Begin juni matras besteld online fout gegaan bleken er4 te zijn direct gebeld nee alles zou in orde zijn nu nog steeds staan ze op geleverd en onbetaald ik heb voor 1 matras getekend meer niet ik word van het kastje naar de muur gestuurd en het lijkt wel als ik de klantenservice bel dat ik steeds dezelfde mevrouw aan de telefoon krijg onder een andere naam

Retour boeken dus geen rekening meer open

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar OTTO over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door OTTO in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat OTTO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

OTTO

Heeft op 11 juli 2017 om 14:21 geantwoord

OTTO heeft inmiddels telefonisch contact gehad met de klant. Klant heeft inderdaad maar 1 matras ontvangen en deze weer geretourneerd. Deze retourzending moet nog verwerkt worden. De andere 3 matrassen zijn niet binnengekomen bij de vervoerder. Deze matrassen zijn inmiddels gecrediteerd op het OTTO-account van de klant.

Otto

Heeft op 16 oktober 2017 om 18:26 geantwoord

is nog niet opgelost vandaag 16 okt 2017 blijkbaar staat alles nog steeds open in tegen stelling wat medewerker neer zet ?????

Reactie van de melder van de klacht Janke28

1 maand geleden - normaals mevr van de wouw er is nog helemaal niks opgelost alles staat nog steeds open dus ik vraag me af hoe u bij de info komt dat het opgelost zou zijn vandaag is het 16 okt 2017

Bericht van OTTO

1 maand geleden - OTTO heeft opnieuw contact gehad met de klant. Het blijkt dat 1 matras nog retour verwerkt moest worden. Deze matras gecrediteerd zodat het openstaand saldo nihil geworden is. Met vriendelijke groet, OTTO Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Janke28