Klacht: Ellende

op 11 juli 2017 over OTTO in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Begin juni matras besteld online fout gegaan bleken er4 te zijn direct gebeld nee alles zou in orde zijn nu nog steeds staan ze op geleverd en onbetaald ik heb voor 1 matras getekend meer niet ik word van het kastje naar de muur gestuurd en het lijkt wel als ik de klantenservice bel dat ik steeds dezelfde mevrouw aan de telefoon krijg onder een andere naam

Gewenste Oplossing:

Retour boeken dus geen rekening meer open

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar OTTO over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door OTTO in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat OTTO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

OTTO

Heeft op 11 juli 2017 om 14:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

OTTO heeft inmiddels telefonisch contact gehad met de klant. Klant heeft inderdaad maar 1 matras ontvangen en deze weer geretourneerd. Deze retourzending moet nog verwerkt worden. De andere 3 matrassen zijn niet binnengekomen bij de vervoerder. Deze matrassen zijn inmiddels gecrediteerd op het OTTO-account van de klant.

Met vriendelijke groet,

Lisette van de Wouw

Alle klachten die gemeld zijn door Janke28