Klacht: Elke dag storing

op 18 januari 2014 over UPC in de categorie Alles-in-1

Per mei 2014 een contract afgesloten en werd geadviseerd om een Horizon te nemen, alles in 1 en scherp beeld. Nou de problemen begonnen al na een week, groen beeld, beeld blijft stil staan, opnemen kan niet dan blijft die stilstaan etc, etc.
Monteur geweest, meerdere malen resetten maar niks helpt, signaal is goed en telkens als je belt komen ze zogenaamd met een oplossing, nieuwe kabels, versterker er tussen bla, bla, bla, maar het werkelijke probleem lossen ze niet op. En als de monteur geweest is dan verrekenen ze dit op je factuur € 60,- ( maar het probleem lossen ze niet op) betaal € 57,50 per maand voor een dienstverlening die niet werkt, kan geen elke dag normaal tv kijken, ben het spuugzat, als me contract afloopt stap ik over naar een andere provider. Advies: neem geen Horizon je hebt alleen maar ellende ervan.

Een functioneerde Horizon zodat je normaal tv kan krijgen en internetverbinding hebt zonder storing.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPC

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPC nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ildrun