Klacht: elektrische step

Mark Groenwegen van Wijk op 10 september 2021 over BVA Veilingen in de categorie Online Veiling

hij doet het niet!!

Terug sturen en mijn geld terug.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar BVA Veilingen over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Mark Groenwegen van Wijk

1 jaar geleden - Dit is de eerste keer dat ik dit doe met BVA en hoop dat dit opgelost kan worden anders kan ik niks anders doen dan iedereen die ik spreek of ontmoet met klem af te raden om met jullie zaken te doen!

Bericht van BVA Veilingen

1 jaar geleden - Beste Mark, Wat vervelend dat jouw elektrische step het niet doet. Excuses voor het ongemak. Ik heb je zojuist een e-mail gestuurd. Graag verzoek ik je te reageren op mijn e-mail zodat ik de klacht in behandeling kan nemen. Met vriendelijke groet, Thibaut - BVA Auctions

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door BVA Veilingen in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat BVA Veilingen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BVA Veilingen

Heeft op 14 september 2021 om 08:58 geantwoord

Beste Mark,

Thibaut - BVA Auctions

Mark Groenwegen van Wijk

Heeft op 16 september 2021 om 13:03 geantwoord

Ik heb zoals u vroeg een filmpje gestuurd waarin ik in de beperkte tijd die ik had het probleem aangetoond heb, namelijk dat de (intensief gebruikte) elektrische step niet werkt. Of de accu kapot is of de step zelf weet ik niet en dat doet er ook niet toe, feit blijft dat ik betaald heb voor een elektrische step en vervolgens een kapotte toegestuurd krijg. Ik zou graag mijn geld terug krijgen en iets van jullie horen!

Alle klachten die gemeld zijn door Mark Groenwegen van Wijk