Klacht: elegance interior ventilator

op 24 augustus 2016 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geen gebruiksaanwijzing/montage instructies.
Volgens mij zitten er delen bij die of niet passen of niet gemonteerd hoeven te worden.

Beetje jammer dat dit in 2014 al bekend is en nog gewoon verkocht wordt met dezelfde mankementen.

Ik ben zwaar teleurgesteld.

Hoogachtend,

Roy moonen

Gewenste Oplossing:

Met een correcte gebruiksaanwijzing!
Of een monteur ter plaatse.
Of aan huis omgeruild voor een degelijk model staande ventilatoren.

dit waren de laatste, snap nu ook waarom.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Blokker over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Blokker in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Blokker een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Blokker

Heeft op 25 augustus 2016 om 09:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer Moonen,

Wat onhandig dat er geen gebruiksaanwijzing bij de ventilatoren zit. Helemaal als u de onderdelen niet kan plaatsen. Ik heb hier helaas geen handleiding voor gevonden. Als er foutieve onderdelen bijgeleverd zijn dan raad ik u aan om de ventilatoren samen met het aankoopbewijs mee te nemen naar een Blokker winkel. Daar kunnen mijn collega's u verder helpen.

Excuses voor het ongemak.

Mocht u verder nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u contact opnemen via e-mail, social media of telefoonnummer 0800-9131 (bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09:00-18:00 uur).

Met vriendelijke groet,

Saskia
Blokker webcare

Alle klachten die gemeld zijn door roy moonen