Klacht: Electrische Tandenborstel Healty White

op 18 september 2016 over Philips in de categorie Electronica Merken

Helaas, helaas.. en ook de derde tandenborstel is na iets meer dan 2 jaar stuk. Ik laad hem op wanneer deze het aangeeft, ik zorg met liefde voor de borstel, maar die van mn partner (oral B) blijft vrolijk doorgaan, terwijl ik keer op keer een nieuwe aanschaf. Tis de batterij die het opgeeft…
Levensduur is veel en veel te kort.

Op de site van Philips heb ik slechts de tweede borstel geregistreerd omdat ik denk dat dat, anders dan voor reclamedoeleinden, geen zin heeft.

Als ik nou 2 defecte tandenborstels opstuur naar Philips,  inclusief laadstations en 2 dozen..  krijg ik dan, ter compensatie van de korte levensduur een vervanger van u ?

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Petraaaa

1 maand geleden - Nadat op deze klacht door Philips per direct werd gereageerd en naar een oplossing werd gezocht moet ik helaas nu melden dat het daar dan ook bij blijft. Na overleg is mij beloofd een nieuw handvat toe te sturen. Welke dat werd konden ze niet zeggen maar dat zou ik zo snel mogelijk horen. Helaas. Na drie weken en evenzoveel mailtjes geen contact meer. Op mail wordt niet gereageerd en ook geen nieuw handvat. Wat ik nog het ergste vind : er wordt totaal niet meer gecommuniceerd! Vreselijk. En dat voor een grote multi-national??? Wouwww... zelf geen mailtje met : bedankt voor uw mailtje... Gewoon NIETS... Dood Spoor.. Echt..wouw.. Maar goed, als het dan echt zo lang moet duren met een oplossing, ga ik toch wat verder kijken wat de rechten van de consument zijn. Er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden.. via internet, via ouderwetse geschreven post, maar al zeker via diverse tv kanalen. Ik kan niet anders. Heb zwart of wit de belofte... en ook zwart op wit mijn nagestuurde mails waarop ik geen antwoord meer krijg. Wat een tegenvaller dit.

Alle klachten die gemeld zijn door Petraaaa