Klacht: Electrische fiets

op 23 november 2016 over BVA Veilingen in de categorie Online Veiling

Er stond vermeld bij bijzonderheden dat de fiets op slot was en de sleutel ontbrak. Bij levering bleek dat ook de oplaadstekker en de sleutels van de accu niet aanwezig waren. Gechat met BVA, alleen de medewerker ontwijkt de concrete vragen en suggereren dat het mijn fout/probleem is, had ik maar bij de kijkdagen moeten komen.

Ondertussen laten repareren, kosten 100 euro. Ik ben tevreden wanneer ik dit bedrag terug krijg. En dat bij bijzonderheden wordt vermeld om welke sleutels het gaat. Voor een electrische fiets is een oplaadstekker en sleutel toch wel belangrijk om te vermelden indien niet aanwezig.

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BVA Veilingen

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BVA Veilingen nog niet in behandeling is genomen.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door BVA Veilingen in behandeling genomen

Bericht van BVA Veilingen

1 week geleden - Beste meneer, Ontzettend vervelend dat uw kavel niet naar behoren heeft gefunctioneerd. Inmiddels heeft u via de mail contact gehad met onze afdeling Klantenservice en is er u een tegemoetkoming aangeboden waarmee u akkoord bent gegaan. Onze excuses voor het ongemak en wij hopen dat u veel plezier heeft van uw aankoop! Met vriendelijke groet, BVA Auctions

Alle klachten die gemeld zijn door rolfes1969