Klacht: Einedloos bellen met KPN zonder oplossing

op 31 augustus 2018 over KPN in de categorie Alles-in-1

Vorig jaar ons nieuwbouwhuis aangemeld bij reggefiber, dit is bij hun administratief niet goed gegaan. Eindeloos moeten bellen om een afspraak te krijgen, uiteindelijk stond de monteur nadat wij al 2 maanden woonden zonder afspraak voor de deur.

Kpn gebeld om een monteur in te plannen. Klaar dachten wij pfff eindelijk. Word ik gebeld met de opmerking dat mw v KPN ziet dat we aangesloten zijn maar dat er nog geen monteur gepland staat. Onze reactie ; jawel die zou de volgende dag komen, volgens KPN niet haar adv was om nieuwe afspraak te plannen. Ik wilde dit niet want er zou morgen een monteur komen, zij zei dan moet u het zelf weten, ze hadden een overkoepelend systeem en zei zag niks over een planning v e monteur. Maar ik moest het zelf maar weten.
Erg jammer dat iem die mij belt zo reageert. De monteur is wel gewoon gekomen. Nu ben ik al een aantal weken bezig om ons vaste nr terug te krijgen deze stond tijdelijk geparkeerd , hier heb ik ook voor betaald, en zou bij het aansluiten op het nwe adres overgezet worden. Ik bel om de 45 dagen terug want dat is elke keer het advies, nee u bent met 12 dagen aangeslotenmet uw nr, anders moet u weer bellen. Maar iedere medewerker zegt weer wat anders. Uiteindelijk ben ik nu een half jaar regelmatig aan het bellen met KPN en mijn geduld is op.

als KPN met een passende reactie komt

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Esanders