Klacht: Vertrekkende vliegtuigen voor de toegestane tijden en binnenkomende vliegtuigen na de toegestane tijd

Goudhaantje65 op 04 september 2021 over Eindhoven Airport in de categorie Luchthavens

Eindhoven Airport neemt het niet zo nauw met de toegestane tijden dat vliegtuigen mogen vertrekken en binnen moeten komen.
S,morgens al vertrekken voor 7.00 uur en niet 1 keer maar het is menig maal te doen in de week.
En dat geldt ook voor de tijd van 23.00 uur dat ze binnen moet zijn maar dat word ook steeds niet aan voldaan.
Ze gooien het iedere keer maar op vertraagde vluchten maar afspraak is afspraak dat is door de minister duidelijk gezegd na 23.00 geen landingen meer want waarom maak je dan afspraken.
De mensen willen ook rust als ze al voor 7.00 uur bruut gewekt worden en s,,avonds liggen te slapen en dan weer gewekt worden na 23.00 uur omdat er weer vliegtuigen landen.
Schandalig vind ik het er word geen rekening gehouden met de omwonende

Als ze de afspraken na komen die er gemaakt zijn na 7.00 uur vertrekken en ook blijven doen en niet een paar keer en dan denken het is weer rustig we kunnen onze eigen weg weer gaan.
En dat geldt ook voor het landen gewoon voor 23.00 uur moeten alle vliegtuigen binnen zijn en anders moet het ministerie voor ieder vliegtuig dat eerder vertrekt als 7.00 uur en elk vliegtuig dat land na 23.00 uur een fikse boete geven dan denk ik dat ze wel de toegestane tijden respecteren die afgesproken zijn.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Eindhoven Airport

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Eindhoven Airport nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Goudhaantje65