Mijn Klacht:
17 januari hebben wij een vlucht naar Paphos. Mijn vrouw heeft een Nederlands paspoort en ik een Grijs Nederlands reisdocument. Paphos ligt in Cyprus met nadruk op de Griekse kant. Bij het controleren van de paspoort om 8:45 werd ik niet begroet en sprak allereerst de balie vrouw niet tegen mij (de persoon die letterlijk voor haar staat en zijn documenten moet laten controleren) maar tegen mijn vrouw wat apart is want zij heeft online ingecheckt en het ging om mij. De arrogante balie medewerker gaf aan dat ik een visum nodig heb en niet kan reizen. Vervolgens moest ik met 3 verschillende instanties bellen en uiteindelijk gebeld met de ambassadeur van Cyprus die aangaf dat ik gewoon kon reizen. Poging twee bij de balie bij een andere medewerker die gelukkig wel haar werk kan doen. Blijkt dus dat de vorige mevrouw ‘eroverheen las’ en mis informatie had gegeven. Zeer onprofessioneel en onacceptabel gedrag want voor het zelfde geld was ik door deze misinformatie naar huis gegaan en was ik me hotel en vluchtkosten kwijt. Als je niet van een computer kan lezen of fatsoenlijk met mensen kan omgaan, adviseer ik een andere loopbaan.
Gewenste Oplossing:
Een officiële waarschuwing voor de medewerkster en een performance review aangezien ze het simpele werk ' van een scherm lezen' niet kan verrichten
