Klacht: Eindeloos wachten op levering gordijnen

op 28 mei 2020 over Carpetright in de categorie Interieurbedrijven

In februari gordijnen gekocht voor mijn zus, levertijd 3 weken. Tot op heden heeft ze geen gordijnen. Ze zijn 3 keelarts op komen meten want dat was steeds verkeerd gedaan…De stof was afgekeurd, het garen was niet goed, over 2 dagen worden ze geleverd, nee toch niet.. ze beloven vervangende gordijnen tot levering, voor naar woonkamer hadden ze niets, 1 slaapkamer gordijnen 20 cm tekort dus vroeg wakker met de zon in je gezicht.. geen compensatie, geen tegemoetkoming.. ook een vloer laten leggen, deze staat bol als de zon schijnt en plinten laten los. Ze moet maar bellen als de zon schijnt, komen ze wel kijken.. Zeer klantonvriendelijkheid, zitten stom te lachen als je belt!

Als de vloer in orde is, de plinten vast zitten en de gordijnen op de juiste maat geleverd worden en ze een compensatie geven voor het lange wachten.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Carpetright over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Carpetright in behandeling genomen

Bericht van Carpetright

3 maanden geleden - Beste Anita,Wat vervelend dat het zo verloopt. Onze welgemeende excuses voor de ongelukkige samenloop van omstandigheden. Kunt u aangeven om welk filiaal het gaat, dan kan ik het voor u oppakken.Bij voorbaat dank!Met vriendelijke groet, Carpetright After Sales

Reactie van de melder van de klacht A van Staal

3 maanden geleden - Het gaat om filiaal Meppel

Bericht van Carpetright

3 maanden geleden - Bedankt, we gaan ermee aan de slag! Komen er z.s.m. per e-mail bij u op terug.Met vriendelijke groet, Carpetright After Sales

Alle klachten die gemeld zijn door A van Staal