Klacht: Eindeloos gezeur aan de kassa

op 26 mei 2017 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Aan de kassa staat voor de zoveelste keer een prijs verkeerd in het systeem. Logistiek werkt dit niet. Er moet iemand bijkomen, komt na lange tijd. Vervolgens wil zij het niet oplossen, want zij heeft een klant!!
Ik ga naar een andere kassa, daar gaat het mis met het scannen van bloemen. Geen excuus voor alle fouten, alleen een antwoord van ik kan er niks aan doen. Ik heb mijn boodschappen op de band laten staan en ben weg gegaan. Jumbo is mij als klant kwijt. Ik ga wel naar Albert Heijn. Daar is de service en de klantvriendelijkheid veel groter.

Gewenste Oplossing:

Wanneer om te beginnen personeel beleefd is en begrijpt dat het lastig is. Ik wens op een proffesionele manier en niet op een onbeschofte manier behandeld te worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sappernaas12