Klacht: Eindafrekening blijft uit

op 23 mei 2021 over Start people uitzendbureau in de categorie Uitzendbureaus

9 April 2021 Ben ik gestopt met werken voor Start People (Amsterdam). Tot heden geen eindafrekening terwijl het wettelijk gezien Max binnen een maand na beëindiging werkzaamheden een eindafrekening moet plaats vinden.

Start People geeft aan dat hun eigen regel is na 8 weken van de verwerking van het laatste loonstrookje dat is toch absurd. Vrijdag had ik volgens Startpeople mijn eindafrekening moeten krijgen helaas nog niets ik krijg nog bruto een bedrag van meer dan 2000€ wat nu dus in handen licht van mijn oudwerkgever.

Ik ben tevreden als ik mijn zuur verdiende geld ontvangen heb en graag ook de wettelijke rente bij uitstaande vorderingen.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Start people uitzendbureau over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Start people uitzendbureau in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Start people uitzendbureau een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Start people uitzendbureau

Heeft op 02 juni 2021 om 16:55 geantwoord

Heeft op 03 juni 2021 om 03:10 geantwoord

Ik heb wettelijk gezien 3 weken te veel moeten wachten op mijn geld wens het niemand toe je kunt er ook niks tegen beginnen zodra je juridis he stappen neemt ben je al 2 weken verder

Alle klachten die gemeld zijn door Orkunyagci