Klacht: Eind goed al goed

op 12 mei 2017 over Tickets4U in de categorie Kaartenverkoop

November vorig jaar heb ik erg impulsief kaartjes voor Bruno Mars besteld. Nadat ik besteld had schrok van de negatieve recensies en dacht ik dat ik opgelicht was. Er was geen mogelijkheid om te annuleren en ik heb flink wat contact gehad. Tenslotte zat er niets anders op dan afwachten tot mei dit jaar, tot het uitverkochte concert van Bruno Mars. Ik had hard copy kaarten besteld, maar kreeg uiteindelijk e-tickets toegestuurd. Dit wekte ook weer wantrouwen op, maar goed we zijn met de e-tickets gewoon binnen gekomen en hebben enorm genoten van een fantastische avond met een topshow. Mijn wantrouwen was onterecht en Tickets4U heeft mij mijn ongelijk bewezen. Bij deze mijn welgemeende excuses en bedankt!

Ik ben tevreden. Het zou echter wel helemaal compleet zijn als ik een restitutie kreeg. Ik heb extra betaald voor de hard copy kaarten en heb uiteindelijk e-tickets gekregen. Dit verschil alsnog retour ontvangen getuigt ook nog eens van goede service.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tickets4U

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tickets4U nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Adamus