Klacht: Eind Bedrag naar 3 maanden is heel anders dan afgesproken

op 28 april 2017 over KPN in de categorie Alles-in-1

Ik kreeg 20/4/2017 een telefoontje van KPN of hun kon iets betekening voor mij. Die mevrouw de mij een aanbieding heeft gedaan heb gezegt dat ik de eerste 3 maanden 50% korting krijg dat klopt op mijn contract en daarna naar de 3 maanden moest ik 85 euro betalen. Ik heb gezegt ja maar dat is meer dan ik nu betaal maar ze heb gezegd dat je krijg ook meer. Ik heb gezegd nou ja 6 euro meer was erg. De aanbieding was alles in een prenium met 4 ontvangers. Ik ging daarna op vakantie en de contract was per mail onder tussen naar mij gestuurd. Toen ik terug kwam zag ik dat de afgesproken bedrag van 85 euro niet zo was was maar 93.00 euro is. Ik was erg boos een teleurstellend en heb contact op genomen met KPN en het blijkt oook nog dat ik een nieuwe contact heb voor 1 jaar en dat was ook niet besproken. Ik ben al langer klant bij KPN, en ik vind dat dit niet kunnen. Helaas kon ik niet voor de 14 dagen de contact doorlezen voor ik op vakantie ging, maar wat hun hadden afgesproken klopt niet en dat ik weer een jaar vast zit. Ik will niet vast zitten en will juist wanneer ik wil kunnen overstappen.

Ik wil dat hun deze laste contract geannuleert wordt en dat ik niet will vast zitten op een nieuwe contract. Of een beter aanbieding want ben aan het kijken om terug te gaan naar ziggo hun hebben veel beter prijzen

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Eugenie Verburg