Klacht: Eikel met een fluitje

op 03 september 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik was 2 minuten voor de trein al op het station met twee andere mensen, deze liepen via de achterste deur naar binnen, er was geen plek meer dus liep ik een deur verder, dit duurde nog niet eens 5 seconden en er werd dus al gefloten, hierdoor kon ik niet meer de trein in..
Dit is toch niet normaal?

Een trein hoort te wachten tot iedereen is kunnen instappen (mits de persoon zelf niet aan het rondklooien is)

Gewenste Oplossing:

Als de trein wacht met fluiten totdat iedereen die al op het peron was binnen is en dus niet wegrijdt

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 03 september 2018 om 22:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Stefanie Slijpen,

Wat vervelend! Ik begrijp uit je klacht dat het erg druk was en er geen plek meer was. Daarom besloot om je om verder te lopen. Toen werd er gefloten en vertrok de trein. Het is zo dat als de machinist het teken krijgt dat hijzij moet vertrekken dan kan er helaas niet worden gewacht. Ik heb dit gemeld in de regio zodat ze hiervan op de hoogte zijn. Onze excuses voor het ongemak!

met vriendelijke groet,

Jimmy
Klantenservice Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Dutchminx