Klacht: Eigenwijs personeel en zeer slechte dienstregeling.

op 18 december 2012 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Sinds enige tijd moet ik nu iedere dag vanaf Urk naar Harderwijk reizen.
Vanaf de A6 naar Lelystad centrum met de Qliner(lijn 345) van Arriva maar hier gaat van alles mis.
Al sinds de oude dienstregeling was mijn overstap tijd 2 minuten! En op de terug weg weigert Arriva te wachten op de bus van Connexxion (148) ondanks het was door gegeven reden ze gewoon soms weg en zodra je er iets van zegt weet het personeel van niks.
Maar sinds de nieuwe dienstregeling heeft Arriva de vertrektijden veranderd hier door vertrekt de bus 5 minuten eerder dan dat ik aan kom in Lelystad Centrum.
Hier door ben ik vrijwel iedere dag een uur extra reistijd kwijt puur de reden omdat ik nu in de kou moet blijven wachten tot de volgende bus.
Zo ook storen de in check paaltjes op mijn abonnement waar door de reiziger altijd de schuld krijgt.
Ondanks mijn vele klachten (ongeveer 6) nog nooit een vriendelijk woordje terug gehad.
(ps: bus Chauffeurs van connexxion van (149) hebben vaak ruzie met het personeel van Arriva)

Ik voel me erg in een hoekje gedrukt!

Na vele malen klagen heeft Arriva nog steeds niks er aan gedaan en iedereer als je naar de klanten service belt word je arrogant behalend.
Bus chauffeurs weten van niks als als ze eens weer voor je neus wegrijden en zodra je bij een chauffeur gaat klagen is het altijd weer de schuld van Connexxion.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 19 december 2012 om 08:39 geantwoord

Hartelijk dank voor uw reactie via de website klacht.nl. We stellen het op prijs dat u uw ervaringen met onze dienstverlening laat weten. Wij kiezer er voor om uw reactie via ons eigen registratiesysteem op te lossen, dit geeft ons een betere mogelijkheid om uw reactie snel en op de juiste wijze af te handelen.
U kunt uw reactie rechtstreeks bij ons achterlaten via https://www.arriva.nl/nc/klantenservice/neem-contact-op

Wij wensen u nog een Goede Reis!

Alle klachten die gemeld zijn door gedupeerdarriva