Klacht: Eigen wil en niet naar klant luisteren

op 22 september 2016 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 13 september is mijn telefoon opgehaald voor reparatie. Alleen toen is er een miscommunicatie geweest vanuit thuis en is de factuur van de telefoon vergeten. Op 13 september heb ik hierover gebeld. Ik zou een mail krijgen als ze hem nodig hadden. Op 15 september kreeg ik deze mail. Was toen om 21:30 thuis van me werk en moest volgende dag om 08:00 weer beginnen. Toen kreeg ik op 16 september een SMS dat er een prijsopgave klaar stond. Na mijn werk gelijk gebeld en uitgelegd waarom de factuur er nog niet was. (Je moet mensen wel de tijd gunnen namelijk). Ook heb ik via de telefoon aangegeven dat mijn batterij nog goed is en dat het moederbord kapot is en dat ik mijn batterij niet wil laten repareren. Ze doen geen halve reparaties dus batterij zou kosteloos vervangen worden. 19 september stond er eindelijk op internet dat ik garantie had etc. Op 20 september kreeg ik een SMS dat de reparatie vertraging had omdat ze op onderdelen wachten. Vandaag 21 september kom ik thuis van me werk om 22:30 en kijk naar de reparatie status.. me broek zakt af en me mond valt open. Er staat: afstand gedaan: product blijft blij repair center. Maar ik heb nooit afstand gedaan want hij zou gemaakt worden.

Gewenste Oplossing:

Mijn toestel gerepareerd terug. Dat alle belkosten vergoed wordt door dit bedrijf en een excuses!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynafix

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynafix nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

Bericht van Dynafix

2 maanden geleden - Geachte klant, We hebben van Samsung het verzoek ontvangen hiervoor een alternatieve oplossing te zoeken. Dit houdt in dat Samsung de case overneemt en gaat kijken of zij een vervangend toestel kunnen inzetten of hiervoor een credit zal gaan inzetten. De reden hiervoor is dat de levering van de onderdelen helaas nog enige tijd op zich zou laten wachten en ook Samsung op dit moment niet kan aangeven hoe lang dit nog zou gaan duren. Momenteel zijn we dus in overleg met Samsung omtrent uw case en wordt u uiteraard direct geïnformeerd zodra we hierover meer weten. Betreft uw status: afstand gedaan, dit komt omdat het toestel retour is naar de fabrikant i.v.m. een credit aanvraag. Met vriendelijke groet, Renate Wecare Dynafix

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynafix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynafix

Heeft op 01 november 2016 om 13:28 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte klant,

Wij hebben na ons bericht niets meer van u mogen vernemen, wij gaan er dan ook van uit dat de klacht afgehandeld is.

Mochten er toch nog vragen of opmerkingen zijn vernemen wij deze graag van u. Ook op een gesloten klacht is het mogelijk een reactie te plaatsen.

Met vriendelijke groet,
Dynafix WeCare Team.

Alle klachten die gemeld zijn door Mnonnske