Klacht: eigen verklaring

op 15 juni 2018 over CBR in de categorie Overheid

ik heb bij het invullen van mijn eigen verklaring, één vraag met ja beantwoord. Hierdoor werd ik doorverwezen naar de huisarts. Daar heb ik met de huisarts de vraag behandeld en de huisarts heeft toen een tegen verklaring opgesteld. twee weken later kreeg ik een brief van het cbr dat ik werd doorverwezen naar een medisch specialist. Dit omdat ik die ene vraag met ja had beantwoord. Het komt over dat het cbr totaal niet naar de brief van de huisarts gekeken heeft. Na mijn bezoek aan de medisch specialist wordt ik waarschijnlijk aangemeld voor een rijtest. Nogmaals lijkt het hierop dat het cbr geen aandacht geeft aan de verklaringen van huisarts en medisch specialist(waar ik nog naar toe moet).

Genoegen nemen met de verklaring van de huisarts, want hierin staat duidelijk het tegenantwoord op de vraag die in de verklaring stond.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CBR

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over CBR nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door RickvdH