Klacht: eigen risico en bijdrage

op 17 juni 2016 over CZ in de categorie Verzekering

geachte meneer mevrouw,
ik ben graag eerlijk en laat al meteen weten dat ik bewindvoering heb en wao uitkering heb ik weet niet of ik het hoor te betalen,
maar ik heb vorig jaar een rekening gekregen van cz van eigen risico en eigen bijdragen cz heeft mij van te voren hier nooit iets van gezegd hun beweren van wel maar niet dus, nu beweren hun dat ik nog betaling open heb staan alleen ik heb alles naar gekeken en hier van uit heb ik al te veel betaald aan cz er is iets wat fout gaat, cz maakt dan ook altijd de betalingsregeling zelf zonder te overleggen met hun klanten, dank zij cz heb ik ook achterstand/en opgelopen door hun fout toegeven hoor maar, de ene keer beweerd cz dat er nog rekeningen zijn van ziekenhuis 2011 2012 en dan zeggen ze weer nee nee is van de eigen risico en eigen bijdragen van de aangepaste schoenen

als cz hun fout toe geeft en hoort te leren van hun fouten

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar CZ over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door CZ in behandeling genomen

Bericht van CZ

7 maanden geleden - Beste Mellany, Jouw klacht over het eigen risico en de eigen bijdrage heb ik doorgestuurd naar mijn collega's van team klachten en geschillen. Zij nemen binnen vijf werkdagen contact met je op hierover. Groeten, Karlijn medewerker Webcare CZ

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat CZ een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CZ

Heeft op 20 juli 2016 om 09:19 geantwoord

Beste Mellany,

Op 24 juni 2016 hebben mijn collega's van het klachtenteam jou per e-mail uitleg gegeven welke bedragen wij van jou hebben ontvangen en met welke rekeningen wij deze betalingen hebben verwerkt. Daarbij hebben mijn collega's jou ook uitleg gegeven over het openstaande bedrag en een nieuwe betalingsregeling aangeboden. Ben je het met deze oplossing niet eens? Dan kun je terecht bij het SKGZ in Zeist.

Groeten,

Karlijn
medewerker Webcare
CZ

Heeft op 23 juli 2016 om 22:19 geantwoord

hier ben ik het zo als cz weet niet mee eens ik hoor van de oude betalingsregeling nog 85,50 euro te betalen niet meer reken maar eens goed cz,

Alle klachten die gemeld zijn door melly37