Klacht: eigen risico

op 04 februari 2014 over Anderzorg in de categorie Zorgverzekering

ik krijg van anderzorg veel rekeningen voor het eigen risico heel goed, maar nu blijk dat ander zorg rekeningen indient van het jaar 2012 en dat dan weer aftrekt van het jaar 2013 (onder het mom van het medicijn is in 2012 gehaald) nu zit ik al lang aan mijn eigen risico van 350 euro maar anderzorg zegt dat dat niet zo is en haalt het bedrag volgens hun 2012 af van de eigen risico in betaalde 2013 er van af waardoor ik volgens hun niet op mijn eigen risico zit hoebedoel je ik licht mensen op. blij dat ik vanaf nu bij een andere zorgverzekering zit dan maar wat duurder maar als ik meer vergoed krijg dan anderzorg waarom zou ik dan voor anderzorg kiezen?

dat anderzorg hun fracturen eens goed bij gaat houden en de mensen duidelijk op de hoogte brengt waar voor ze betalen niet door middel van cijfers maar met duidelijke letters om welke declaratie het gaat of om welke medicijnen.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Anderzorg over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Anderzorg in behandeling genomen

Bericht van Anderzorg

3 jaren geleden - Hallo Sab17, Fijn elkaar telefonisch gesproken te hebben. Mochten er toch nog vragen over de nota zijn stuur dan gerust een mail naar social@anderzorg.nl Met vriendelijke groet, Jeannette Nijdam Anderzorg

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Anderzorg een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Anderzorg

Heeft op 04 februari 2014 om 16:38 geantwoord

Hallo Sab17,
Fijn elkaar telefonisch gesproken te hebben.
Jeannette Nijdam
Anderzorg