Klacht: Eigen risico

op 17 juni 2017 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Mijn toestel was gevallen en het scherm was gebarsten.
Via mijn verzekering mijn telefoon laten herstellen bij Dynafix.
Binnen 8 dagen mijn toestel weer terug netjes verpakt. Hierin zat een formulier waarop stond eigen risico €0,-.
Oké vreemd, maar blij mee.

Nu laatst ongeveer 1 maand na de reparatie een herinnering voor het betalen van het eigen risico. Ik heb geen originele factuur gehad.

In de e-mail staat dat je alleen schriftelijk (e-mail,brief) vragen kan stellen over de factuur.

Ik heb een e-mail gestuurd om wat duidelijkheid te krijgen.

Nu ruim een week verder en nog geen reactie

Een reactie en een duidelijk antwoord op mijn vraag.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynafix over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

Bericht van Dynafix

1 maand geleden - Geachte klant, Zou u ons wellicht kunnen voorzien van het iRMA-nummer of het IMEI-nummer van de betreffende reparatie danwel het toestel waar dit om gaat? Dan kijken wij graag mee naar uw case. Hopende van u te vernemen. Met vriendelijke groet, Dynafix WeCare Team.

Reactie van de melder van de klacht Sirox20

1 maand geleden - Betalingsomschrijving: ER claim iRMACWSN14541647

Bericht van Dynafix

1 maand geleden - Geachte klant, Wanneer wij de gegevens in ons systeem erbij pakken is te zien dat er vanuit ons zelf geen kosten zijn berekend voor deze reparatie. Wat de afspraken vanuit de verzekeraar zelf zijn weten wij spijtig genoeg niet. Hiervoor dient u contact op te nemen met de verzekeraar zelf. Wij kunnen u in deze zaak dan ook helaas niet voorzien van een oplossing of verdere informatie en willen u adviseren om de verzekeraar zelf te contacteren. Ervan uitgaande u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Dynafix Wecare-team.

Reactie van de melder van de klacht Sirox20

1 maand geleden - Hallo Dynafix, Wordt en dan door jullie een email naar mij gestuurd om het eigen risico van de verzekeraar te innen? Zie email: Geachte Naam, Onlangs hebben wij in opdracht van CWS uw claim in behandeling genomen en succesvol afgerond. Conform uw polisvoorwaarden bent u bij elke succesvolle claim een eigen risico verschuldigd. Dit bedrag, à €50,00, hebben wij helaas nog niet mogen ontvangen. Graag verzoeken wij u alsnog dit eigen risico bedrag, binnen 14 dagen, over te maken op onderstaande rekening: Bedrag: €50,00 Naam: Dynafix B.V. Rekeningnummer: NL20 ABNA 0626 5643 28 Betalingsomschrijving: ER claim iRMACWSN14541647 Mocht u nog vragen hebben dan verzoeken wij u een e-mail te sturen naar info@dynafix.com. Vragen aangaande deze openstaande betaling kunnen wij alleen schriftelijk (via e-mail of per brief) in behandeling nemen. Mocht u in de tussentijd het eigen risico reeds hebben voldaan, dan kunt u dit bericht als niet verzonden beschouwen. Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Website Dynafix Dynafix B.V. Daelderweg 21 6361 HK Nuth E-Mail: info@dynafix.com

Bericht van Dynafix

1 maand geleden - Geachte klant, Bedankt voor uw reactie. Dat klopt. Wij zijn in dit geval de uitvoerende partij voor de verzekeraar. Het volledige reparatie traject verloopt via ons. Wanneer zij een bedrag nog niet hebben ontvangen, dient het bedrag naar ons overgemaakt te worden zodat dit hier administratief verwerkt kan worden met de verzekeraar. Dit is een voorkeur welke zij zelf hanteren. Wij hebben echter geen inzage in de voorwaarden of het systeem van de verzekeraar. Voor dat soort vragen dient u dan ook contact op te nemen met de verzekeraar zelf, zij zullen al uw vragen hierover kunnen beantwoorden. Ervan uitgaande u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijk groet, Dynafix Wecare-team.

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynafix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynafix

Heeft op 31 juli 2017 om 11:16 geantwoord

Geachte klant,

Wij hebben na ons bericht spijtig genoeg niets meer van u mogen vernemen, wij gaan er dan ook van uit dat de klacht afgehandeld is.

Dynafix WeCare Team.

Alle klachten die gemeld zijn door Sirox20