Klacht: Eigen risico

op 17 juni 2017 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Mijn toestel was gevallen en het scherm was gebarsten.
Via mijn verzekering mijn telefoon laten herstellen bij Dynafix.
Binnen 8 dagen mijn toestel weer terug netjes verpakt. Hierin zat een formulier waarop stond eigen risico €0,-.
Oké vreemd, maar blij mee.

Nu laatst ongeveer 1 maand na de reparatie een herinnering voor het betalen van het eigen risico. Ik heb geen originele factuur gehad.

In de e-mail staat dat je alleen schriftelijk (e-mail,brief) vragen kan stellen over de factuur.

Ik heb een e-mail gestuurd om wat duidelijkheid te krijgen.

Nu ruim een week verder en nog geen reactie

Een reactie en een duidelijk antwoord op mijn vraag.

7 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynafix over deze klacht.

3 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

Bericht van Dynafix

3 dagen geleden - Geachte klant, Zou u ons wellicht kunnen voorzien van het iRMA-nummer of het IMEI-nummer van de betreffende reparatie danwel het toestel waar dit om gaat? Dan kijken wij graag mee naar uw case. Hopende van u te vernemen. Met vriendelijke groet, Dynafix WeCare Team.

Reactie van de melder van de klacht Sirox20

3 dagen geleden - Betalingsomschrijving: ER claim iRMACWSN14541647

Bericht van Dynafix

1 dag geleden - Geachte klant, Wanneer wij de gegevens in ons systeem erbij pakken is te zien dat er vanuit ons zelf geen kosten zijn berekend voor deze reparatie. Wat de afspraken vanuit de verzekeraar zelf zijn weten wij spijtig genoeg niet. Hiervoor dient u contact op te nemen met de verzekeraar zelf. Wij kunnen u in deze zaak dan ook helaas niet voorzien van een oplossing of verdere informatie en willen u adviseren om de verzekeraar zelf te contacteren. Ervan uitgaande u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Dynafix Wecare-team.

Reactie van de melder van de klacht Sirox20

1 dag geleden - Hallo Dynafix, Wordt en dan door jullie een email naar mij gestuurd om het eigen risico van de verzekeraar te innen? Zie email: Geachte Naam, Onlangs hebben wij in opdracht van CWS uw claim in behandeling genomen en succesvol afgerond. Conform uw polisvoorwaarden bent u bij elke succesvolle claim een eigen risico verschuldigd. Dit bedrag, à €50,00, hebben wij helaas nog niet mogen ontvangen. Graag verzoeken wij u alsnog dit eigen risico bedrag, binnen 14 dagen, over te maken op onderstaande rekening: Bedrag: €50,00 Naam: Dynafix B.V. Rekeningnummer: NL20 ABNA 0626 5643 28 Betalingsomschrijving: ER claim iRMACWSN14541647 Mocht u nog vragen hebben dan verzoeken wij u een e-mail te sturen naar info@dynafix.com. Vragen aangaande deze openstaande betaling kunnen wij alleen schriftelijk (via e-mail of per brief) in behandeling nemen. Mocht u in de tussentijd het eigen risico reeds hebben voldaan, dan kunt u dit bericht als niet verzonden beschouwen. Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Website Dynafix Dynafix B.V. Daelderweg 21 6361 HK Nuth E-Mail: info@dynafix.com

Alle klachten die gemeld zijn door Sirox20