Klacht: Efteling kaarten

op 19 september 2016 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb zo’n 2 weken geleden 2 kaarten gekocht via Groupon Duitsland.
Ik kan de kaarten niet openen omdat er vermeld staat ” bearbeitung ” wat in behandeling inhoud. Eerst mail gestuurd, geen bericht retour verkregen.
Nu probeer ik al een tijd het Duitse telefoon nummer van groupon te bellen, echter krijg ik telkens de mededeling dat dit nummer tijdelijk niet beschikbaar is.
Wordt ik nu gewoon door Groupon opgelicht?
Graag ontvang een reactie van iets of iemand

Met vriendelijke groet,

D.ten wolde

Gewenste Oplossing:

Of het verkrijgen van 2 kaarten (€ 45,90) of me geld terug!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Groupon

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Groupon nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Groupon in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupon

Heeft op 05 oktober 2016 om 09:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer/mevrouw Ten Wolde,

Vervelend om te vernemen dat u geen kaartjes heeft ontvangen.

Tot mijn spijt kunnen wij u niet helpen met uw kwestie.

We raden u aan om direct contact op te nemen met Groupon Duitsland.

Onze excuses voor het ongemak en hopende u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Groupon Customer Support

Alle klachten die gemeld zijn door D.tenwolde