Klacht: spookrekening , 2 x betaling , weigeren klachten te onderzoeken

topkeepertje op 10 mei 2021 over Efarma in de categorie Apotheken

Op de 1e plaats betaal ik alle medicijnen vooruit . op 3-2-2021 heeft Zekur van Univé 19.84 euro van mijn rekening gehaald DECLARATIE NR. : 78 24 69 39 maar die heb ik op 3-2-2021 al per Rabobank betaald . 20 april heb ik weer medicijnen besteld maar ze weigeren die op te sturen omdat nog een rekening open zou staan , ze hebben me dit nog nooit laten weten , ik heb op die datum ook geen betaling gedaan en geen medicijnen ontvangen . Ze antwoorden niet op emails maar alleen met SMS en ook niet met haar achternaam : ene Senya . Doordat ik mijn medicijnen nu niet krijg brengen ze mijn leven in gevaar . De administratie is altijd al een bende geweest . Ik ben invalide en ben chronisch ziek w.o. hart en diabetes .

Dat ze normaal per email communiceren en mijn klachten behandelen . Dus ik wil de 19.84 euro terug ontvangen en wil mijn bestelde medicijnen zo snel mogelijk ontvangen . En ik eis excuses van ze . Ik heb voor de zekerheid al een advocaat in de arm genomen . Mr. A. Steenaert uit Amersfoort . p/s : van de openstaande rekening heb ik ook NOOIT een rekening gekregen . En ik kan alle geleverde medicijnen controleren omdat overal een datum opstaat .

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Efarma

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Efarma nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door topkeepertje