Klacht: Eettafel Rofra

op 30 juni 2017 over Rofra Home in de categorie Horeca

Enige tijd geleden hebben wij een eettafel bij Rofra in Enschede gekocht. De tafel zou volgens de verkoopster van massief eiken zijn en wij zouden er jaren plezier van hebben.

Helaas…!!!! Het is een groot fiasco geworden.
Wij kregen bij deze eettafel als actie ‘gratis’ eetstoelen. Deze werden geleverd met ernstige gebreken en zeer scherpe (voor kinderen dus gevaarlijke) lasnaden. Daarnaast waren stiksels verkeerd en zaten er gaatjes in de stof. Melding van gemaakt en de stoelen werden omgeruild. Helaas waren ook deze stoelen van zeer slechte kwaliteit en gevaarlijk voor kleine kinderen. Dit heeft mijn man en mij doen besluiten elders nieuwe stoelen te kopen.

Toen begonnen de problemen pas echt. Tafel begon op allerlei plekken te scheuren. Netjes foto’s gemaakt en gemaild. Aangezien bellen bij het bedrijf Rofra niet gewaardeerd wordt.
Kregen een schandalige mail terug. Het kwam er op neer dat wij de verwarming niet lager dan 14 graden mochten zetten, waterbakjes aan de verwarming moesten hangen en dat de vloer waterpas moest zijn. Zij zouden eenmalig uit ‘coulance’ de tafel komen omruilen. Prima dachten wij. De manier van communiceren niet professioneel maar de uitkomst oké.

Kregen op 7 april een andere tafel geleverd. Kwam al met scheuren binnen!!!! Staat ook op het afleveringsbewijs. Tafel was steenkoud. Mannen gaven aan dat ze staan opgeslagen in een zeer koude loods. Er zou contact worden opgenomen…

Gisteren een monteur langs geweest (eindelijk). Constateerde het probleem. Kon thuis niet veel betekenen voor ons. Ook foto’s gemaakt dat de tafel al met scheuren in het hout binnenkwam bij ons.

Zojuist een mail ontvangen, bedrijf kan niks voor ons doen. Of moet ik zeggen willen niks voor ons doen. Zelfde verhaal weer…. niet lager dan 14 graden, vloer zou niet waterpas zijn etc. Terwijl wij thuis een gietvloer hebben en dus geëgaliseerd is.

Nogmaals tafel van €1000,- kwam met veel scheuren en gebreken bij ons binnen. Klant wordt de dupe en Rofra is een paar cent rijker.
Wij overwegen om er een juridisch verhaal van te maken. Ons advies koop nooit wat bij het bedrijf Rofra!!! Wij zijn zeer zeer teleurgesteld in de manier van communiceren en de oplossing van een slecht product!!!!

Zouden graag ons aankoopbedrag terug willen of een gedeelte. Het vertrouwen is er niet meer.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Rofra Home

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Rofra Home nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bas en Daisy