Klacht: Eerste onderhoudsbeurt

op 10 september 2018 over Fietsenwinkel in de categorie Fietsenwinkel

Hier een gazelle e-bike gekocht. Met een starterspakket dit houd in dat er een eerste onderhoudsbeurt in zit. Het was al een heel gedoe om de fiets geleverd te krijgen(zie mijn klacht in mei of juni) maar nu moet deze fiets een eerste onderhoudsbeurt krijgen en de miserie begint weer met deze mensen.
De eerste aanvraag vonden ze niks meer van terug dan maar een nieuwe aanvraag moeten doen en ook hier werd er geen contact met mij opgenomen??!!! Ze reageren nu ook niet meer op de mails die ik stuur en ondertussen zijn we al weer 5 weken verder.
Dan maar zelf contact opgenomen met de persoon waar ik mijn onderhoud zou laten doen maar die weet ook van niets.
Fiets moet wel onderhoud krijggen anders vervalt de garantie niet dat dat zoveel zou uitmaken bij dit bedrijf want service hebben ze nog nooit van gehoord.

Ofwel contacteren jullie mij voor de onderhoudsbeurt ofwel geef je me maar gewoon mijn 60€ terug van het starterspakket.
Referentienummer is 18RK061

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fietsenwinkel

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Fietsenwinkel in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fietsenwinkel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fietsenwinkel

Heeft op 10 september 2018 om 14:21 geantwoord

Beste Didier Buyse,

Bedankt voor het delen van uw klacht.

Ik vind het erg jammer dat het aanvragen van uw servicebeurt zo moeizaam gaat, dit hoort natuurlijk makkelijk te gaan. Mijn excuses hiervoor.

Telefonisch heb ik u helaas niet kunnen bereiken, hierom heb ik een opdracht aangemaakt voor een servicebeurt voor de 2 servicepartners bij u in de buurt.

Mocht u hier nog vragen over hebben dan kunt u het beste telefonisch contact opnemen zodat mijn collega's u verder kunnen informeren over de locaties van deze servicepartners.

Met vriendelijke groeten,
Christiaan - Fietsenwinkel.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Buysedidier