Klacht: Eerste klas reizen met 2e klas kaartje

op 08 augustus 2017 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik reis ruim 5 keer per week met de trein en heb daarom besloten mijn abbonement te upgraden naar de eerste klas zodat ik rustig kan zitten en werken. Ik betaal hier een behoorlijk bedrag per maand voor. Nu zit er een dame in de eerste klas en zij word er tijdens de controle op gewezen dat zij daar niet mag zitten. Zij antwoord met ‘ik ben moe en ga niet verplaatsen’. De controleur verteld haar dat ze mag blijven zitten, maar volgende keer wel naar de 2e klas moet.
Nu vraag ik me af waarom ik zo veel geld per maand aan dit abbonement moet betalen, terwijl dat schijnbaar niet nodig is?

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden wanneer het ns personeel zich aan de regels houdt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Samvddoel89