Klacht: Eerste brief niet ontvangen

op 16 juli 2017 over Cannock Chase Incasso in de categorie Incassobureaus

Mijn eerste betalingsverzoek is nooit aangekomen. Vervolgens krijg ik een brief binnen waarin staat dat het te betalen bedrag verdubbeld is (eerste betalingsverzoek is volgens de brief twee weken geleden gestuurd). Dit bedrag zou binnen twee dagen betaald moeten worden, maar ondertussen doet het betalingssysteem van het bedrijf het niet. Te belachelijk voor woorden. Heb nog nooit een boete te laat betaald en om dan door een niet aangekomen brief een verdubbeling te krijgen. Ze dienen zich te schamen bij Cannock Chase Incasso!

Wanneer ze een open systeem gebruik zoals CJIB. Heb namelijk nog een boete die binnen moet komen en daar zal vast dezelfde grap mee worden uitgehaald als ik zo de verhalen op internet over Cannock Chase Incasso lees! Verdubbeling omdat je niet binnen twee weken betaald hebt. Je hoort een herinnering te sturen! Daarbij zorg ervoor dat je betalingssysteem werkt voor je gaat dreigen dat er binnen twee dagen betaald dient te worden.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Cannock Chase Incasso

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Cannock Chase Incasso nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MARIA1996