Klacht: eerste aanmaning

op 02 oktober 2016 over Afterpay in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

3 weken een factuur betaald krijg nu een eerste aanmaning

Gewenste Oplossing:

ik ben tevreden als ik schriftelijk bericht krijg dat het een fout is in hun administratie

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Afterpay over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Mevrouw Mocevic

2 maanden geleden - ik heb 3 weken geleden betaald

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Afterpay in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Afterpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Afterpay

Heeft op 05 oktober 2016 om 10:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Mocevic,

Bedankt voor je bericht. Je geeft hierin de betaalgegevens door van je betaling voor je bestelling bij Tommy Teleshopping .

Wij hebben met de gegevens die je hebt doorgeven geen betaling kunnen terugvinden in onze administratie. Aan de hand van een betaalbewijs zoals een kopie of foto van de overschrijving kunnen wij je betaling wellicht wel terugvinden. We verzoeken je ons een betaalbewijs toesturen naar klachten@afterpay.nl.

Na ontvangst van het betaalbewijs zullen wij je betaling nagaan en koppelen aan je bestelling.

Alvast bedankt voor de medewerking en wij zien je in de toekomst graag terug als klant van AfterPay!

Vriendelijke groet,
Monique
Klachtenmanager AfterPay

Alle klachten die gemeld zijn door Mevrouw Mocevic