Klacht: Eerder opgezegd

op 19 februari 2020 over StudeerSnel in de categorie Opleidingen en cursussen

Beste meneermevrouw,

Een hele tijd geleden heb ik mijn studeersnel account opgezegd. Ik kon niet meer op de site komen. Wanneer ik wilde inloggen kreeg ik foutmeldingen. Uiteindelijk is het mij gelukt en heb ik mijn abonnement stop gezet. Deze was automatisch overgegaan na een proefabonnement, dit was überhaupt al niet de bedoeling. Nu is er al meerdere keren geld van mijn rekening gehaald, zonder dat ik gebruik heb kunnen maken van studeersnel. Na weer een nieuwe afschrift heb ik opnieuw een poging gedaan om het abonnement stop te zetten. Nu is het mij wel gelukt, gelukkig. Omdat ik het al stop gezet had, en er geen gebruik meer van kon maken, maar er wel geld is afgeschreven. Zou ik het erg op prijs stellen als ik mijn geld terug kan krijgen.

Geld terug van minimaal 1 maar liever meerdere afschrijvingen.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over StudeerSnel

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over StudeerSnel nog niet in behandeling is genomen.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door StudeerSnel in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door c.anoniem