Klacht: Eenmalige kosten

op 29 april 2016 over Zorgtoeslag.nl in de categorie Adviesbureau

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn zoon is net 18 geworden.Ik heb hem uitgelegd dat hij zorgtoeslag aan kan vragen.Hij heeft dit toen niet direct via de belastingdienst gedaan,maar via zorgtoeslag.nl.
Mijn zoon heeft nietsvermoedend zorgtoeslag aangevraagd.Niet wetende dat hem dit geld gaat kosten, wat hij helemaal niet heeft.Volgens de medewerker wordt er op het laatst aangegeven dat je acoord moet gaan met de kosten,maar mijn zoon weet hier niets van.
Ik vindt dit in en in slecht.Deze jongeren moeten alles nog leren en zijn zich niet bewust van deze malafide praktijken,

Gewenste Oplossing:

Zodra mijn zoon dit bedrag niet hoeft te betalen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zorgtoeslag.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zorgtoeslag.nl nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Zorgtoeslag.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Zorgtoeslag.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Zorgtoeslag.nl

Heeft op 28 juni 2016 om 14:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door daniellebreuring