Klacht: Een zgn. Betalingsachterstand

op 28 juli 2016 over Syncasso in de categorie Incassobureaus

Mijn zoon heeft een zgn. Betalingsachterstand. Ik hang 20 minuten in de wacht en wordt afgesnauwd dat mij zoon zelf moet Bellen, momenteel in het ziekenhuis en gehandicapt. Mijn enige vraag was, welke maand is de achterstand, maar om privacy redenen kon zij mij dat niet vertellen, ik moest maar alle afschriften copieren en aan haar doorsturen. Ik vraag niets persoonlijks, alleen welke maand het omgaat, maar omdat er geen achterstand is, krijg je een snauw, is gebruikelijk als mensen fouten maken, nooit toegeven.
Ik heb nu de maand september maar alvast betaald

Wanneer mijn vraag beantwoord is en niet met een kluitje in het riet wordt gestuurd op een onbeschofte manier

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Syncasso over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Syncasso in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Syncasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Syncasso

Heeft op 01 augustus 2016 om 08:21 geantwoord

In de bovenstaande kwestie heeft Syncasso op 1 augustus jl. telefonisch contact opgenomen met betrokkene, tijdens het gesprek hebben wij doorgegeven waar de betalingsherinnering betrekking op had en aangegeven dat de termijnbetaling van juli inmiddels binnen is. Tevens hebben wij excuses aangeboden voor het ongemak wat hierdoor is veroorzaakt. Wij vertrouwen er op deze klacht hiermee naar behoren te hebben afgehandeld.

Alle klachten die gemeld zijn door josdegraaf75@gmail.com