Klacht: Een zending die ik niet besteld heb!

op 30 mei 2017 over Luxstyle.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Ik wou kijken hoeveel een zwart masker kostte, toen moest ik mijn gegevens in vullen ik zag hoe duur het was, toen hoefde ik het niet meer. 2 weken later kreeg ik een pakketje thuis gestuurd met het zwarte masker en de rekening. Ik heb gelijk luxstyle gemailt dat ik het terug wou sturen dat heb ik netjes gedaan. 1 week later kreeg ik weer een rekening van ze dat ik dat moest betalen anders ging het bedrag omhoog, gisteren kreeg ik weer een rekening met een hoger bedrag.

Ik wouw deze producten dus niet bestellen
En toch kwamen ze aan!
Ik heb na info te vragen de zending terug gestuurd
En nu word het niet aanvaard omdat het zo gezegd ge laat is? Ik wil dat dit opgelost geraakt en dat ze de zending gewoon aanvaarden!!!

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Luxstyle.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Luxstyle.nl nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Luxstyle.nl in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Luxstyle.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Luxstyle.nl

Heeft op 27 juni 2017 om 20:03 geantwoord

Beste mevrouw,
Wij verwerken en versturen een bestelling wanneer er op onze site handmatig de gegevens voor het plaatsen van een bestelling worden ingevoerd. Tijdens het plaatsen van een bestelling dient de besteller akkoord te gaan met de bestelling en de verzending. Bovendien wordt er een email met bevestiging van de bestelling verstuurd met daarin de mogelijkheid om eventueel de bestelling te annuleren. Wij hebben inmiddels uw retourzending ontvangen en na ampel overleg besloten deze te accepteren en aldus de factuur te sluiten.

Alle klachten die gemeld zijn door Melissaa123