Klacht: Een wilde rit

op 21 oktober 2014 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Toen ik in bus 1 op Leiden Centraal (van 16:35 of 16:38) stapte was ik niet voorbereid op wat voor rit me tegemoet zou komen. De chauffeur scheen haast te hebben (laatste rit?) en zich behoorlijk te ergeren aan de rest van het verkeer in Leiden. Bij het optrekken werd mijn maag tegen mijn ruggengraat geduwd en bij het remmen zat ik bijna op schoot bij degene tegenover me in de vierzits waar ik zat. Toen er een oudere dame met een rollator instapte werd het me toch echt te gek. Dat ik wagenziek word in de bus tot daaraan toe, maar dat de chauffeur niet eens het fatsoen heeft te wachten met hard optrekken tot een oude vrouw die afhankelijk is van haar rollator is gaan zitten word me echt te gek. Dit alles bij elkaar vormde voor mij een goede aanleiding deze klacht in te dienen.

Ik ben tevreden als buschauffeurs in Leiden letten op mensen die slecht ter been zijn en daar rekening mee houden. Daarbij vind ik het fijn dat bussen op tijd komen maar er hoeft niet gereden te worden alsof de duivel erachteraan zit.

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Arriva

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Arriva nog niet in behandeling is genomen.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 22 juli 2015 om 15:14 geantwoord

Wij hebben je klacht ontvangen en gelezen. Wij betreuren je ervaring en bieden hiervoor onze excuses aan. Je klacht is in 2014 ingediend. Wij waren destijds nog niet actief op Klacht.nl, daarom heb je geen reactie van ons ontvangen. Aangezien wij ervan uitgaan dat je klacht niet meer actueel is, hebben wij deze gesloten. Mocht je alsnog willen dat je klacht in behandeling wordt genomen dan verzoeken wij je een nieuwe klacht in te dienen. Bedankt voor je begrip.

^LH
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door GenevieveBol