Klacht: Een week lang geen internet en geen tv

L.kik op 07 september 2021 over KPN Internet in de categorie Internetproviders

Vorige week hield mijn tv er mee op en was het signaal van de wifi weg. Na telefonisch contact heb ik een nieuw kastje ontvangen voor de televisie maar hiermee was het probleem niet opgelost. Dus opnieuw gebeld. Deze meneer gaf aan dat hij het probleem niet kon oplossen. Hij zou het doorzetten naar de monteurs. De belofte was dat deze mensen mij zouden bellen binnen 2 dagen. Helaas gebeurde dit niet. Omdat ik vrijdag en zaterdag niet thuis was zondag opnieuw gebeld. De call was niet door gegeven dus vandaar dat ik niet gebeld was.
Deze mevrouw heeft voor mij meteen een afspraak gemaakt met de monteurs helaas konden die pas dinsdag komen. Het bleek dat mijn modem bevroren was. Dus moest opnieuw gereset worden. Ik heb wel een week zonder internet en televisie gezeten. De heren die bij mij thuis waren gaven mij het advies om toch een klacht in te dienen want ik heb te lang moeten wachten op een oplossing.

Dat vind ik lastig, Kijk ik betaal gewoon 80 euro in de maand voor mijn aansluiting en als het werkt moet het snel zijn opgelost. Gelukkig is het opgelost maar het heeft wel een week geduurd. Misschien kan daar een vergoeding voor komen?
Daarnaast vind ik het gewoon vervelend als er beloftes worden gedaan die niet waargemaakt worden. Dus vandaar ook mijn klacht omdat ik wil dat ze zich er bewust van moeten zijn dat ze waarmaken wat ze beloven. En graag op korte termijn. Zeker in corona tijd werken we veel thuis en dat kon ik nu ook niet. Ik moest naar een andere plek met Wifi om te werken. Dat is gewoon niet fijn.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN Internet

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN Internet nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door L.kik