Klacht: Een verlopen kaart

A.D.N op 20 september 2021 over RestaurantCadeau in de categorie Waardebonnen- en voucher aanbieders

Wij hebben een cadeaukaart gekregen van onze vrienden € 50,- erop. Heel lief. Dit was ongeveer eind 2019. Wij waren net verhuisd. Meteen geactiveerd. Daarna kwam de corona. Geen restaurant waren open. De kaart opgeborgen. Nu dit jaar 2021 vond ik die kaart weer met opruimen en wij dachten meteen maar opmaken. Naar een restaurant heerlijk gegeten en deze kaart ingeleverd. Wat zegt het systeem hij is verlopen. Wij een mail gestuurd naar jullie en wat zeggen ze helaas hij is maar een jaar geldig en dat bleek dus in 2019 te zijn geweest. Lekker handig!!! Geen coulance niks. Het is jammer maar kunnen u hiermee niet verder helpen. DUS NOOIT AAN EEN RESTUARANTCADEAU BEGINNEN!!!!!! OF WEGGEVEN AAN IEMAND DIE JE LIEF HEBT WANT HIJ VERLOOPT VOOR JE ER ERG IN HEBT. !!!!!!!1

NIET!!!! Er was geen oplossing. Dit is het en daar mag je het mee doen.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over RestaurantCadeau

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over RestaurantCadeau nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door A.D.N