Klacht: Een véél te hoge rekening

op 13 december 2017 over Renault in de categorie Automerken

Op 11 december 2017 bracht ik mijn Renault Scenic naar deze garage( AUTO DROGTROP B.V. RIJKSSTRAATWEG 6 HEEMSKERK ) voor de reparatie van mijn aanjager cq kachel, op 12 december kon ik hem weer ophalen. toen ik de rekening gepresenteerd kreeg stond ik verstijft van verbazing, het kostte maar liefst € 407,78 voor het vervangen van een voorschakelunit die gemiddeld €45 kost origineel Renault. Mijn verbazing was des te groter omdat ik een half jaar eerder op vakantie ook bij een merk dealer weliswaar Peugeot die er bijna een uur over deed het te vervangen voor het bedrag van € 111,20. Ik voel me zwaar opgelicht door deze firma, ik heb ze dat ook meteen te kennen gegeven maar deden er heel laconiek over en boden geen toenadering of coulance.

Het zou dit bedrijf sieren dit enorme verschil te delen of met een ander goede oplossing te komen.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Renault

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Renault nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door G. Poelman