Klacht: Een stuge houding t.o.v. de klant.

op 17 maart 2020 over Fletcher Hotels in de categorie Hotels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Voor aankomend weekeind hadden wij een weekend uitje gepland bij fletcher in Ouddorp.
Dit weekeind kan echter niet worden gewijzigd in een andere datum.
Fletcher gaat hiermee niet accoord.
In verband met de Corona kwestie, is dit overmacht. Normaliter waren wij gewoon gekomen, ik wil ook niet annuleren, ik wil alleen het weekend verplaatsen en wil daar een toeslag voor betalen.
Zei zeggen het kan gewoon doorgaan want we hebben roomservice maar ze vergeten dat alle faciliteiten niet geboden worden.
Ik vind dit absoluut geen service van Fletcher!
Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden als ik de datum mag wijzigen van Flecher. Dit is overmacht!

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik de datum mag wijzigen van Flecher. Dit is overmacht!

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Fletcher Hotels in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Syntegon