Klacht: Een senseo twist

op 29 juni 2017 over Senseo in de categorie Koffie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben een nieuwe senseo twist op 03/04/2017 van Blokker gekocht .
Vandag besloot de aan en af schakelaar niet aan te gaan of te werken .
Ik heb de machine terug naar Blokker gebracht en ze wilde de geld NIET terug geven , de toestel moest op gestuurd word .
Dit is NIET de eerste toestel dat we terug moest sturen door Blokker .
We vindt Senseo koffie heerlijk , maar als het zo moet , weet we niet .

Gewenste Oplossing:

Als we ons geld terug krijg omdat mijn vrouw vandag door Expert meijer een ander heeft besteld .

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Senseo

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Senseo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ashbo