Klacht: Een Scooter verkopen ,waaraan gerommeld is en verkeerde adviezen geven

op 18 juli 2021 over Hazelhorst in de categorie Brommers, scooters en motoren

Een scooter gekocht de Agm New Flash bouwjaar 2019 , 1700 km , kostprijs 1150 Euro. Hij werd 21 mei bezorgd en in het begin liep die al heel raar ,steeds bij 30 a 32 km ernorm schokken. Ik bellen zeiden ze er moet een andere vairobus met ring in , dus gedaan kosten 20 Euro, Maar na een tijdje ging die weer beroerd lopen. Dus naar de Agm Dealer hier in Groningen en is die gemaakt voor 320 Euro . En die man vroeg : wie heeft er zo met die Scooter gerotzooid? de koppeling was helemaal afgevlakt en er mag helemaal geen varioring in ,want dit is een Euro 4 Scooter. Ik zei : Ja Hazelhorst Tweewielers , Nota bene ook nog een Agm Dealer , hoe kunnen ze dit niet weten? ik had 6 weken garantie en natuurlijk geen cent vergoed gekregen. Enige coulance zou op zijn plaats wezen dat hazelhorst tweewielers de helft van de kosten bv 150 Euro zou betalen. Maar zo? Ik raad mensen aan ,om hier niet te kopen!! ps ik zou ook 6 weken garantie krijgen bij hazelhorst , deden ze ook helemaal niks mee

Een vergoeding van 150 Euro , voor de totale kosten van 340 Euro , daar zou ik al heel blij mee zijn , de Scooter is nou eindelijk zoals het hoort of als coulance bv een windscherm voor mijn scooter opsturen , in ieder geval iets om het goed te maken.

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hazelhorst

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Hazelhorst nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Harry54