Klacht: Een pakketje gekregen die ik nooit besteld heb..

op 31 mei 2017 over Luxstyle.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Ik had deze advertentie gezien via fb ik wou eens kijken hoeveel zo een mascara koste, toen ik op de link klikte moest ik mijn persoonlijke gegevens invullen wou verder naar de site dus heb ik deze ingevuld. Jammer genoeg kreeg ik paar dagen later een pakketje in de bus met 2 mascara’s en een bedrag van 79,80 € dit had ik helaas niet besteld. Dus betaal ik dit ook niet, heb ondertussen al 2x een brief gehad van die firma dat ik een openrekenning staan heb bij hen en dit bedrag is al opgelopen tot 99,80€. Wat moet ik hier mee doen?

Dat deze ellende stopt, dat ik geen brieven meer krijg en dat ze mij gewoon gerust laten met al diene zever!
#Bedriegers!

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Luxstyle.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Luxstyle.nl nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Luxstyle.nl in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Luxstyle.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Luxstyle.nl

Heeft op 26 juni 2017 om 20:53 geantwoord

Tijdens het plaatsen van een bestelling dient er door de besteller akkoord moeten worden gegaan met de bestelling en de verzending. Bovendien wordt er een email met bevestiging van de bestelling verstuurd met daarin de mogelijkheid om eventueel de bestelling te annuleren. De termijn van 14 dagen waarbinnen de bestelling ongeopend kon worden geretourneerd, is reeds verlopen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nonadc