Klacht: een opkoper bezorgd 2e hands lift, de man verdwijnt zonder een woord

op 21 november 2017 over PractiComfort in de categorie Medische produkten

dag daarna bezorgd p.c. volledig pakket met aflevernota. zoals ik besteld en betaald heb. wie schetst mijn verbazing als ik merk dat alles weer verdwenen is . gelukkig de aflevernota bewaard en kan daarom spreken van diefstal. wat een firma eerst fraude met levering daarna diefstal van betaalde traplift. blijf zitten met 2e hands lift. dit speelt zich af in 2dagen tijd waarin ik mantelzorger voor dag en nacht ben voor mijn vrouw die ernstig ziek is. welke firma wil dit laaghartig gedrag accepteren

onderzoek naar daders bestelde en betaalde lift terug betalen inclusief gemaakte onkosten .

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over PractiComfort

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over PractiComfort nog niet in behandeling is genomen.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PractiComfort in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PractiComfort een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PractiComfort

Heeft op 16 december 2017 om 13:55 geantwoord

Beste heer Dijkstra,

Zoals telefonisch met u besproken garanderen wij u dat wij 5 jaar geleden een nieuwe traplift aan u hebben geleverd en niet een gebruikte.

Dit hebben wij meerdere malen aan u bekend gemaakt en wij gaan er vanuit dat u voldoende bent geïnformeerd.

SilverMobility
de serviceorganisatie van PractiComfort
071-4097171

Reactie van de melder van de klacht simon johan dijkstra

10 maanden geleden - aflevernota 257601.. de geleverde traplift werd dzelfde middag mee teruggenomen. maar dat is natuurlijk niet vermeld. onderling bedrog. het heilige papier werkt niet meer. opsteller van de laatste e-mail - de oplossing - is niet op de hoogte van de realiteit. door gebrek aan kennis van het gebeuren doet hij foute uitspraken en werkt mee aan fraude en diefstal. mijn papieren zijn in orde.

Heeft op 20 december 2017 om 14:35 geantwoord

traplift geleverd en meteen mee terug genomen

Alle klachten die gemeld zijn door simon johan dijkstra