Klacht: een ongewenste 5 dagen reis i.p.v 3 dagen

op 12 september 2017 over Verrassingstickets.nl in de categorie Online Vliegtickets

Ik heb vorig week een reis geboekt met mijn Hema voucher. Ik dacht lekker even weg met mijn zoontje van 4.

Voor de herfst vakantie waren nog alleen ruimte op de dagen van bijbetaling, dus ik heb maar data in de karnaval vakantie gekozen.

Je word gedwongen om 4 luchthaven te selecteren. Wat niet gewenst is, aangezien ik met de openbaarvervoer moet.

Nu kreeg ik een reis vanaf Brussel naar Berlijn. Als ik dit had verwacht, had ik met de bus naar Berlijn gegaan scheelt een hoop geld en heb je ook geen problemen met vervoer.

Berlijn is prima, maar de vertrek tijden zijn voor ons niet haalbaar zonder 2 overnachtingen in Brussel. Voor de heen en terug reis.

Aangezien ik moet werken en niet meer dan de 3 dagen vrij kan nemen en ook niet van plan ben om extra hotel te gaan boeken. Heb ik contact met flywise genomen.

Volgens hun willen ze dat de mensen maximaal op de plaats van bestemming verblijven. Maar je kan pas om 15.00 in checken in het hotel, dus van 10:00 tot 15.00 moeten wij met onze koffers rond zwerven in Berlijn. Op de 3de. Dag weer 11.00 uitchecken en tot 19.35 “genieten” van Berlijn om vervolgens 21.05 te arriveren in Brussel.

Volgens Flywise moet ik zelf een andere reis boeken, terwijl hun dit met Ryanair kunnen regelen. Ik vlieg vaker met Ryanair en tijd aanpassen is geen probleem.
Ik snap niet hoe bedrijven als Hema en Kruidvat met dit soort malafide bedrijven in zee gaan.

Ik wil dat mijn reistijden aangepast worden, zodat deze beter aansluiten op de hotel en bereikbaarheid van de luchthavens vanaf Nederland. Zowel voor de heen als de terug reis waren er andere betere tijden beschikbaar voor dezelfde prijs.

Of mijn geld terug, dan boek ik alles zelf.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Verrassingstickets.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Verrassingstickets.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Deca